FORMULAR RETUR
Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanță, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. In situatia mentionata mai sus, CLIENTUL are dreptul de a returna orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la receptia acestuia si poate solicita returnarea contravalorii produsului sau alt(e) produse la schimb cu reglarea diferențlor de preț dacă este cazul.
Ne dorim să aveți o experiență cel puțin extraordinară cu produsele noastre, motiv pentru care încercăm să fim cât mai de ajutor atunci când doriți să returnați un produs. Cu toate acestea, există câteva reguli (pe care legislația le impune) și care au ca rol protecția dumneavoastră și a sănătății dumneavoastră.
Nu se admit la retur:
- Produse care au fost desfacute / desigilate
- Produse care au fost testate/utilizate
- Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse.
- Produse achizitionate de la alte magazine
Avand in vedere ca profilul produselor noastre au caracter intim, din motive de igiena și siguranta va rugam sa respectati aceste reguli și ne cerem scuze în avans pentru cazul în care nu putem onora returul din motivele specificate mai sus.
Pentru produsele pentru care se doreste returul și se incadreaza ca fiind eligibile pentru retur, va rugam sa completati formularul de mai jos. Ulterior veti fi contactat/contactata pentru stabilirea conditiilor de returnare a produsului.
Întrebări frecvente:
1. Care sunt pașii unui retur?
Returul la noi este foarte simplu. Vă asigurați că nu ați desigilat produsul, completați formularul de retur, primiți confirmarea de la noi și ne trimiteți produsul sau produsele prin curier. Imediat ce îl primim, îl verificăm, va confirmăm primirea și eligibilitatea returului după care vă rambursăm suma în cont bancar sau trimitem alt produs la schimb daca ați optat pentru aceasta opțiune.
2. Ce se intamplă dacă trimit la retur un produs folosit / testat / desigilat?
Verificăm cu atenție fiecare colet pe care îl primim. Dacă vom constata ca produsul a fost desigilat, din păcate nu îl vom putea accepta la retur, intrucât este un produs de uz intim și îl vom trimite înapoi către dumneavoastră, iar costurile de transport vor fi suportate de către dumneavoastră.
3. Dacă vreau să returnez un produs sigilat trebuie sa explic de ce?
Nu! Dacă produsul este sigilat, nu trebuie să ne explicați de ce doriți să-l returnați. Onorăm orice retur cât timp respectă condițiile și legislația aflată în vigoare și mai mult de atât, ne bucurăm că vă putem oferi o experiență cât mai plăcută și cumpărături confortabile.