Am pregatit o lista cu cele mai frecvente intrebari cu privire la sex shop ul Justlove si produsele pe care le comercializam. Daca ai intrebari care nu se gasesc in aceasta lista, iti stam la dispozitie pe mail, chat sau la telefon.

Va asiguram de faptul ca justlove este un sex shop orientat catre satisfactia clientilor si va incurajam sa ne contactati pentru absolut orice intrebari. Echipa noastra va sta la dispozitie si ete intodeauna pregatita sa va ofere cele mai bune sugestii si solutii pentru eventuale probleme pe care le-ati putea intampina.

Accordion title

Cum decurge procesul de comanda, cum platesc si cum primesc produsele comandate?

Puteti comandata produsele in 3 moduri:

  1. Plasand o comanda online – procesul de comanda este foarte simplu, doar adaugati produsele dorite in cos si apoi finalizati comanda completand formularul cu datele de livrare.
  2. Telefonic – daca nu va descurcati sa comandati online sau nu aveti timpul necesar, ne puteti suna, comunica produsele dorite si adresa de livrare iar noi ne ocupam de tot.
  3. Whatapp / chat online – la fel, ne comunicati produsele dorite, iar noi ne ocupam de comanda dumneavoastra.

Comenzile plasate pana in ora 13 sunt livrate in aceeasi zi. Comenzile plasate dupa ora 13 sunt livrate in ziua imediat urmatoare. Exceptie fac weekend-urile si sarbatorile legale cand, comenzile vor fi livrate in ziua lucratoare imediat urmatoare.

Plata se face in momentul in care curierul va aduce coletul.

Info: comenzile sunt impachetate foarte discret, iar coletele nu contin nici un fel de inscriptii dupa care cineva si-ar putea da seama ce este in interiorul coletului. Ne-am gandit pana si la numele societatii care administreaza magazinul si am facut tot posibilul ca acesta sa nu aiba nici o legatura cu orice inseamna sex shop / domeniul erotic / adult. Discretie maxima este deviza noastra!

Ce fac daca nu imi place produsul sau ma razgandesc si vreau sa-l returnez
Daca din orice motive doresti sa renunti la comanda (in totalitate sau partial), o poti face fara nici o problema. Te rugam sa citesti informatiile din pagina “livrare si retur” si sa ne soliciti returul in scris folosind adresa de email sau formularul din pagina de contact.
Ma poate ajuta cineva sa aleg un produs de calitate/potrivit pentru mine?
Desigur! Avem doua persoane in echipa noastra, Cristian si Maria, care te pot ajuta cu orice fel de informatii si sfaturi ai nevoie. Daca ai vreo preferinta in materie de operatorul cu care doresti sa discuti, poti cere la inceputul discutiei sa vorbesti cu oricare dintre ei.